Програми самореалізації особистості на
уроках української мови та літератури як засіб упровадження акмеологічного
підходу в навчальний процес
– розвивають комунікативну та
літературну компетенції, різні види пам’яті, мисленнєві операції (упізнавання,
розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка), відтворюючу уяву, асоціативне
мислення, творчі здібності;
– дають можливість виконувати
завдання від простого до складного: репродуктивного, конструкторського, конструкторсько-творчого
та творчого типів;
– надає можливість для поглибленого вивчення тем з української літератури, які обирає учень;
– надає можливість для поглибленого вивчення тем з української літератури, які обирає учень;
– забезпечують самостійність в
учінні, тобто навчанні, що керується самим школярем;
– розвивають методи та навички
дослідницької роботи;
– формують надпредметі вміння та
навички (надпредметну компетентність);
– мотивують отримання «фонових»
знань;
– розвивають творче, критичне,
абстрактно-логічне мислення;
– дозволяють проводити порівняльний
аналіз літературних творів, які написано українською, російською, англійською,
німецькою та іншими мовами;
– заохочують та стимулюють висівання
нових ідей, моделей, проектів;
– мотивують написання різножанрових
робіт на основі алгоритму (або за зразком), а також нового творчого продукту;
– сприяють розвитку самопізнання та
саморозуміння, розумінню власного рівня навчальних досягнень зросійської мови і
літератури, світової літератури та індивідуальних особливостей;
– навчають дітей самостійно оцінювати результати роботи за
допомогою різноманітних критеріїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар