Про роботу міського семінару-тренінгу
"Основи акмеології"
На другому етапі роботи над темою
(2013-2014 н.р.) учасники семінару керувалися такими завданнями, як отримати загальне
уявлення про сутність понять «акмеологічна школа», «акмеологічне середовище»
тощо; дослідити основні аспекти розвитку особистості вчителя-акмеолога в сучасних умовах; створити професійну модель
учителя-акмеолога; цілісну модель акмеологічної школи, акмеологічного учня;
розкрити психологічні основи формування успішної людини; познайомити слухачів
семінару з досвідом створення акмеологічного простору в навчальних закладах
України, розвивати навички, саморефлексії, удосконалювати педагогічну
спостережливість, здатність до імпровізації, узагальнень, формувати у вчителів
критичне ставлення до себе, сприяти розумінню педагогами необхідності
самопізнання, самовдосконалення вихованню в собі професійної досконалості.
На третьому етапі роботи над темою (2014-2015 н.р.) учасники семінару керувалися такими завданнями, як продовжити вивчення основних понять, методів, проблем, напрямків акмеологічної науки; засвоїти акмеологічні технології аналізу, стимулювання, удосконалення індивідуального й професійного розвитку; актуалізувати особистісний потенціал учасників семінару для самовдосконалення та саморозвитку; сприяти практичному впровадженню набутих теоретичних знань, розвитку критичного й творчого мислення вчителів; виробити практичні рекомендації щодо впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховний процес.
На третьому етапі роботи над темою (2014-2015 н.р.) учасники семінару керувалися такими завданнями, як продовжити вивчення основних понять, методів, проблем, напрямків акмеологічної науки; засвоїти акмеологічні технології аналізу, стимулювання, удосконалення індивідуального й професійного розвитку; актуалізувати особистісний потенціал учасників семінару для самовдосконалення та саморозвитку; сприяти практичному впровадженню набутих теоретичних знань, розвитку критичного й творчого мислення вчителів; виробити практичні рекомендації щодо впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховний процес.
Немає коментарів:
Дописати коментар