Методична робота

Про роботу міського семінару-тренінгу 
"Основи акмеології"


У 2012-2015 н.р. у рамках роботи міського методичного об’єднання вчителів української мови відповідно до вимог часу, а також з метою організації психологічно позитивної перебудови вчителя-словесника, удосконалення його професійної майстерності на міському рівні було організовано роботу теоретико-практичного семінару «Основи акмеології», учасниками якого стали вчителі міських шкіл (Грицан Г.Л.- керівник,  Горошко О.А., Комісаренко Л.Г. БМЛ, Космикіна В.М., Ніколаєва О.В. ЗОШ № 3, Калина В.Л. ЗОШ №9, Золотухіна Н. В. ЗОШ №2, Гуденко Л.М., Семенюк В.Д., Крот В.Г. гімн.№2, Вельчева О. О. ЗОШ №6, Каліберда Л. Є. НВК №1 «Мрія»). На першому етапі роботи над темою учасники семінару керувалися такими завданнями, як дати загальне уявлення про акмеологію як фундаментальну, інтегративну науку і її місце в системі сучасного людинознавства; вивчити основні поняття, методи, проблеми, напрямки й структуру акмеологічної науки; засвоїти акмеологічні технології аналізу, стимулювання, удосконалення індивідуального й професійного розвитку; розглянути критерії й показники досягнення людиною вершин в особистісному, віковому та професійному розвитку; актуалізувати особистісний потенціал учасників семінару для самовдосконалення та саморозвитку; сприяння усвідомленню недоліків й потенційних можливостей педагога як особистісних, так і професійних,  важливості й відповідальності педагогічної діяльності, розвитку критичного і творчого мислення вчителів; формуванню у вчителів позитивного ставлення до себе.


На другому етапі роботи над темою (2013-2014 н.р.) учасники семінару керувалися такими завданнями, як отримати загальне уявлення про сутність понять «акмеологічна школа», «акмеологічне середовище» тощо; дослідити основні аспекти  розвитку особистості вчителя-акмеолога  в сучасних умовах; створити професійну модель учителя-акмеолога; цілісну модель акмеологічної школи, акмеологічного учня; розкрити психологічні основи формування успішної людини; познайомити слухачів семінару з досвідом створення акмеологічного простору в навчальних закладах України, розвивати навички, саморефлексії, удосконалювати педагогічну спостережливість, здатність до імпровізації, узагальнень, формувати у вчителів критичне ставлення до себе, сприяти розумінню педагогами необхідності самопізнання, самовдосконалення вихованню в собі професійної досконалості.

На третьому етапі роботи над темою (2014-2015 н.р.) учасники семінару керувалися такими завданнями, як продовжити вивчення основних понять, методів, проблем, напрямків акмеологічної науки; засвоїти акмеологічні технології аналізу, стимулювання, удосконалення індивідуального й професійного розвитку; актуалізувати особистісний потенціал учасників семінару для самовдосконалення та саморозвитку; сприяти практичному впровадженню набутих теоретичних знань, розвитку критичного й творчого мислення вчителів; виробити практичні рекомендації щодо впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховний процес.

                                              

Немає коментарів: