Дистанційне навчання


Приклад оформлення завдання з української літератури під час карантину

10 клас 

ІІІ тиждень (06.04.2020 – 12.042020)
Завдання за творчістю В.Винниченка
1   1.  Опрацюйте біографію письменника за підручником ст.179-190.

  2.Для поглиблення знань про життєвий шлях В.Винниченка як громадського, політичного діяча та людини зі складною долею перегляньте відеоролик «Кому повідаю печаль мою» за посиланням:

3   3. Виконайте  тест для перевірки з теми «Біографія В.Винниченка» за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd3OC-L7Ed9KRgPx1W2mlC1Q6Hj2JmlpOynYtu_MUlw--zmMQ/viewform     Прочитайте твір В.Винниченка «Момент» та його аналіз (ст.191-203). 

4.Виконайте завдання 1-12 (усно). Порівняйте зміст прочитаного з екранізацією твору за посиланням (за бажанням):

5.Заповніть таблицю «Характеристика образу панни»
Риса характеру
Словесне обґрунтування або цитата
1.
Щира


2.
Розумна


3.
Смілива


4.
Імпульсивна


5.
Життєлюб


6.
Жіноча, вишукана





        Приклад оформлення завдання з української мови  під час карантину

10 клас

ІІІ тиждень (06.04.2020 – 12.04.2020)
Тема: «Написання складних слів разом, окремо, через дефіс. Складні випадки написання прізвищ. Складні випадки написання географічних назв».
1.     Подивіться відеоролик  «Написання складних слів разом, окремо, через дефіс».      
2. Опрацюйте матеріал підручника  «Українська мова. 10 клас»  (§41,42 ).
3.Подивіться відеоролик  «Складні випадки написання прізвищ. Складні випадки написання географічних назв».
4. Опрацюйте матеріал підручника   (§43,44).
5. Виконайте тести за посиланням. Надішліть скриншот останньої сторінки виконаної вправи на платформу Classroom.

ІV тиждень (13.04 -18.04.2020)
Тема: Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині  – в середині тощо). Правила написання їх».
1. Подивіться відеоурок «Написання слів іншомовного походження».
2. Опрацюйте матеріал підручника  «Українська мова. 10 клас»  (§40)
3. Подивіться відеоролик «Правопис прислівників разом, окремо, через дефіс.   Правила написання їх». 

4. Опрацюйте матеріал підручника   «Українська мова. 10 клас» (§46)
5. Виконайте письмово завдання: випишіть номери словосполучень(речень), у яких виділені слова пишуться разом. Відповіді надішліть на платформу Classroom.
1. На/дворі бабусиної хати.
2. Тепер живемо по/новому.
3. Правда на/гору спливає.
4. Вивчив вірш на/пам’ять.
5.Котилися на/зустріч мені.
6. Довго живуть у/купі.
7. Десять пиріжків на/силу з’їдає.
8. Росте тополя все в/гору.
9. У/глиб вростає коріння.
10.У/тім тексті зазначалося.
11.У/середині розділу.
12.У/тім це було зайвим.
13.З/рештою членів колективу.
14.З/боку дивлячись.
15.Яблуко в/середині червоне.
16.З/рештою Андрій не витерпів.
17.Хиталася з/боку на/бік.
18.Перед/усім будь справедливим.
19.Ішов з/боку отари.
20.У/купі сміття.

Немає коментарів: